גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://showtickets.kartisim.co.il
הופעות מוזיקה קלאסית

פרנצ'סקו מלי

ארכיון תאריך: 29 מאי 2021

משך: שעה וחצי

אירוע מיוחד ביוזמת השגרירות האיטלקית והמכון האיטלקי לתרבות לכבוד חגיגות היום הלאומי של הרפובליקה האיטלקית בישראל
 
 זמר הטנור האיטלקי פרנצ'סקו מלי (Francesco Meli), מפסגת זמרי האופרה בימינו מגיע לקונצרט נדיר וחד פעמי בישראל
"קולו של  פרנצ'סקו מלי בורך על ידי האלים, שירתו היא שירת גן עדן עם צבע ודינמיקה של מבצע גדול" (אלביו ג'ודיצ'י, איל ג'ורנו, ינואר 2019)
 
 זמר הטנור האיטלקי פרנצ'סקו מלי (Francesco Meli), מפסגת זמרי האופרה בימינו שיש המשווים את יכולותיו הקוליות לאלה של  הטנור הענק לוצ'יאנו פבארוטי.
בקונצרט יבצע  מלי רפרטואר של אריות ודואטים מאופרות פופולאריות ושירים נפוליטנים אהובים, בליווי הפסנתרן האיטלקי זוכה הפרסים דוד קוואלי (Davide Cavalli) ובהשתתפות של זמרת סופרן אורחת ורוניקה ברוק (Veronika Brook) - סולנית האופרה הישראלית. 
בין היצירות שתבוצענה: האריה של נמורינו מתוך שיקוי האהבה מאת דוניצטי ("דמעה אחת חמקנית"), האריה של מריו קוורדוסי מתוך המערכה השלישית של טוסקה מאת פוצ'יני ("הכוכבים נוצצים"), שירים נודעים מאת טוסטי ולאונקוולו, שני הדואטים של אלפרדו וויולטה מתוך לה טרוויאטה מאת ורדי (עם זמרת הסופרן הישראלית ורוניקה ברוק).
 
מלי הוא האמן הבינלאומי הראשון בסדר גודל כזה, המגיע להופעות בארץ מאז פרוץ משבר הקורונה וזו הזדמנות פז לקהל הישראלי לשמוע ולראות בהופעה חיה את אחד השמות הבולטים, המדוברים והעסוקים ביותר של פסגת האופרה העולמית בקונצרט החד פעמי שיתקיים בבית האופרה.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter