רוכשי בראבו נכבדים, עקב המצב הביטחוני שירות הלקוחות שלנו עובד במתכונת מצומצמת, כל הפניות בכתב בלבד.
יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו. פעולות ומידע גם ההזמנות שלי
גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://showtickets.kartisim.co.il
  • עמוד ראשי
  • הזמנת כרטיסים ושימוש באתר – שאלות ותשובות

הזמנת כרטיסים ושימוש באתר – שאלות ותשובות

הזמנה ותשלום

איך בוחרים הופעות באתר?

בצד הימני של רוב עמודי האתר נמצא תפריט מופעים הממויין לפי סוגים. בהמשך, למטה, ישנו לוח תאריכים, בו אפשר לראות את המופעים לפי תאריכים (בוחרים בלחיצת עכבר). בחלקם העליון של עמודי האתר נמצאת שורת חיפוש כללי.

איך מזמינים כרטיסים באתר?

בעמוד המופע יש ללחוץ על הכפתור "רכישת כרטיסים". כך מגיעים לדף המכירה. קיימים שני סוגי כרטיסים: כרטיסים עם מקומות מסומנים וכרטיסי כניסה חופשיים (ללא מקום שמור).

אם קיימת אופציה לבחור מקומות פנויים, יש לבחור בלחיצת העכבר. אם המקומות הם חופשיים, יש לבחור את מספר הכרטיסים הרצוי ברשימה נפתחת

בשלב הבא יש למלא את כל השדות למטה: שם המשפחה והשם פרטי של המזמין שאמור לקבל את הכרטיסים, תעודת זהותו, טלפון ודואר אלקטרוני. לאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "שלמו עבור ההזמנה". כרטיסיך ישמרו במערכת למשך 15 דקות מרגע הלחיצה על הכפתור. במידה והתשלום לא יתבצע בפרק הזמן הזה, ההזמנה תתבטל באופן אוטומטי והכרטיסים שוב יועמדו למכירה.

האם ניתן להזמין כרטיסים בטלפון?

היות ומדובר בקופה הפועלת אונליין, אין אפשרות להזמין כרטיסים בטלפון. עם זאת, ניתן לשלם עבור ההזמנה דרך הטלפון לאחר ביצוע ההזמנה באתר. במקרה זה יש להתקשר למחלקת מכירות לצורך תשלום עבור הזמנה שבוצעה באינטרנט, אך טרם שולמה.

מחלקת המכירות מבצעת גם ביטולי הזמנות דרך הטלפון במידת הצורך.

איך משלמים עבור הזמנה?

יש לשלם רק באמצעות כרטיסי אשראי. לאחר ביצוע ההזמנה נא לעבור לעמוד התשלום. אפשר לשלם דרך האתר תוך מילוי פרטים של כרטיס האשראי או באצמעות הטלפון שמספרו מופיע בדף התשלום.

בזכותה של הנהלת קופת BRAVO לבטל כל הזמנה שלא שולמה.

האם ניתן לפרוס את הסכום לתשלומים?

קיימת אפשרות לשלם במספר תשלומים ללא ריבית. לאחר ביצוע הזמנה המערכת נותנת אופציה לבחור במספר תשלומים.

האם השימוש בכרטיסי אשראי באתר מוגן?

עמוד התשלום מאובטח בטכנולוגית SSL שמבטיחה סודיות מוחלטת. המידע בו מוגן באמצעות מנגנוני אבטחה מתקדמים ומועבר ישירות לחברת האשראי באופן מוצפן. לנו נמסר רק אישור התשלום. במטרה לשמור על סודיות מוחלטת במערכת לא נשמרים פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותינו, לכן לאדם אחר אין סיכוי לקבל את הפרטים. במידה ושילמת דרך האתר, אפילו עובדי מחלקת המכירות שלנו לא יכולים לראות את מספר הכרטיס שהוכנס. בכל מקרה, לפי בחירתך ניתן לשלם בשתי דרכים: דרך האתר או דרך הטלפון.

קבלת ההזמנה

איך מקבלים את הכרטיסים?

בדרך כלל הקופה בכניסה לאולם נפתחת כשעה לפני ההופעה. ניתן לקבל כרטיסים שרכשת דרך קופת !BRAVO בקופה הזו בהצגת תעודת זהות שמופיעה בהזמנה.

שינויים בהזמנה

האם ניתן לשנות את ההזמנה שלי?

ניתן לשנות את פרטי מקבל הכרטיסים בהזמנה - אך זאת לא יאוחר מ-24 שעות לפני תחילת המופע. לצורך כך כנסו למדור ההזמנות שלי והכניסו את השינויים הנדרשים. אופציה נוספת – להביא את תעודת הזהות שהוכנסה בזמן ביצוע הזמנה מבלי לשנות את הפרטים. שינויים במקומות ישיבה בהזמנה שכבר שולמה כרוכים בביטול ההזמנה ובביצוע הזמנה חדשה.

ביטול הזמנה

האם ניתן לבטל עסקה או להחליף כרטיסים למועד אחר?

קיימת אפשרות לביטול עסקה או להחלפת כרטיסים לתאריך אחר, וזאת עד 7 ימים לפני מועד ההופעה (לא כולל מועד ההופעה). במקרה של ביטול ההזמנה החזר כספי לכרטיס האשראי יתבצע בקיזוז 5% מסכום ההזמנה. אם ברצונך לא להפסיד 5% מסכום ההזמנה, ניתן לבטל את ההזמנה ולהעביר את הסכום ליתרת זכות במערכת קופת BRAVO! לתקופה בלתי מוגבלת. תמיד ניתן לממש את יתרת הזכות ברכישת כרטיסים אחרים. לביטול הזמנה, או העברת תשלום להזמנה חדשה יש להיכנס למדור ההזמנות שלי.

מה קורה עם הכרטיסים שלי במקרה של ביטול ההופעה?

במקרה של ביטול ההופעה אנו מודיעים על כך ללקוחתינו ומחזירים את סכום התשלום המלא לכרטיס האשראי באמצעותו שילמת.

לא יכולתי להגיע להופעה. האם אני זכאי/ת לקבל החזר כספי?

במידה ולא הגעת להופעה, בלא כל קשר לסיבות אי ההגעה, אנו לא מחזירים את הכסף ששילמת עבור הכרטיסים.

מידע כללי

האם ניתן לקבל בטלפון מידע נוסף שלא מופיע באתר או לברר את הטלפון של מארגן האירוע?

אנו משתדלים לתת לגולשי האתר את המידע המירבי והמפורט ביותר על כל ההופעות. כל הפרטים שיש בידינו מתפרסמים באתר. בעמודי המופעים מופיעים בד״כ תקצירי המופע, תאריכי הצגות, מיקום, שעות, כמות הכרטיסים למכירה ומחיריהם, כתובת המקום, מפות הגעה וכ״ו. הגולשים מתבקשים לקרוא את המידע באופן קפדני. אם לא מצאת את מה שחיפשת, המידע לא קיים אצלנו, ולא נוכל לספק לך אותו גם בטלפון. דרכנו לא ניתן לקבל מספרי טלפונים של המארגנים, משום שהם אינם עובדים מול הקונים.

הזמנתי כרטיס באתר אך טרם קיבלתי שובר על הקנייה בדוא״ל, מה עליי לעשות?

לאחר התשלום עבור ההזמנה, השובר נשלח אליך באופן אוטומטי. אם אינך רואה אותו בתיקיית הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיקיית דואר הזבל (SPAM) או בתיקיית דואר לא רצוי. יתכן גם שטעית בכתובת דוא״ל בזמן מילוי ההזמנה . יש להיכנס למדור ההזמנות שלי באתר ולשלוח את השובר לדוא״ל שלך שנית.

האם קיימת אפשרות לרכוש כרטיסים לכיסאות שלא מופיעים באתר?

כל הכרטיסים למכירה נמצאים באתר. אם אינך רואה את מקומות הישיבה הרצויים לך, משמעות הדבר, לצערנו, היא שהם אינם עומדים למכירה דרך האתר או שהם כבר תפוסים. אין צורך להתקשר למחלקת המכירות עם שאלה זו, היות והמידע באתר אחיד עבור כלל הגולשים. אנו לא נמצאים בקשר עם קופות אחרות ואין באפשרותנו לספק מידע על רכישת כרטיסים דרכן.

מול ההופעה שאני מעוניין/ת בה כתוב "חסר במלאי". ניתן לקנות כרטיסים דרך הטלפון?

כל המידע מתעדכן באתר בזמן אמת. אם מופיעה הכתובת "חסר במלאי", פירוש הדבר הוא שכל הכרטיסים אזלו. לכן אין צורך להתקשר למחלקת המכירות עם שאלה זו. אנו לא נמצאים בקשר עם קופות אחרות ואין באפשרותנו לספק מידע על רכישת כרטיסים דרכן.

איך מבררים על הופעות עתידיות באתר?

מידע על הופעות חדשות ומבצעים נשלח פעם בשבוע לדוא״ל של המנויים לתפוצת האתר. כדי לא להחמיץ את ההופעה שבה אתם מעוניינים, מומלץ להשתמש באופציית תפוצת הדוא״ל שלנו ולהירשם לקבלת ההודעות השבועיות.

קשר טלפוני

באילו מקרים יש להתקשר לטלפון שמופיע למעלה?

מחלקת המכירות אינה מחלקת בירורים. הטלפון מיועד לתשלום עבור הזמנות שביצעת או לביטולים. כל המידע אודות הכרטיסים למכירה נמצא באתר.