גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://showtickets.kartisim.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

אגדת הג'אז החופשי פטר ברוצמן

ארכיון תאריך: 21 יולי 2019 - 23 יולי 2019

משך: שעה

פתיחת דלתות כחצי שעה לפני תחילת ההופעה

יום ראשון ה-21 ליולי - דואט של פטר ברוצמן והתר לאי
פטר ברוצמן
- כלי נשיפה
הת'ר לאי - גיטרת פדל סטיל

יום שלישי ה-23 ליולי - התזמורת של פטר ברוצמן, בשיתוף טובי המאלתרים ישראליים - אסיף צחר, אלברט בגר, גל עצור, רעות רגב, טל אברהם, ברהמי מיכאלי, נדב מייזל, שי חזן, חגי פרשטמן, עופר ביימל

פטר ברוצמן, אחד מענקי הפרי-ג'אז האירופאי ב-50 השנים האחרונות, בנגינתו עיצב ברוצמן את האסתטיקה והחשיבה של המוזיקה העכשבית בגЧאז החופשי. ביולי במסגרת פסטיבל לבונטין חוזר ברוצמן לשתי הופעות נוספות בארץ, זאת תהיה ביקורו החמישי בארץ, כאשר כל אחת מהופעותיו הקודמות לא פחות מפנטסטית ובלתי צפויה, הציגו את מגוון היכולות המוזיקליות של ברוצמן, ובמיוחד את היכולת הייחודית שלו לשלב מנגינות ליריות הנוגעות ללב יחד עם הפצצות של סאונד.

"…זאת היתה מוסיקה שאי אפשר לא להיכנע לה. מוסיקה שדורסת אותך, רומסת אותך, בולעת אותך, מטהרת אותך ויורקת אותך אל הרחוב נסער, המום, ממוטט – ומאושר." בן שלו, הארץ.

להופעה של ברוצמן ב-21.7 תצטרף נגנית פדל סטיל הת'ר לאי. הת 'ר לאי - בתו של כורה פחם מוירג'יניה המתגוררת כיום בסקוטלנד. הת'ר לאי מעיפה את המגיעים הנרחבים של גיטרת פדל סטיל והנגינה שלה היא שילוב של קומפוזיציות ספונטניות עם תחושה של אינטראקציה מלאה של בשר עם מקורות כוח הזוי, שילוב נדיר של רגישות וכוח. מאז 2015 היא מופיעה כצמד יחד עם פטר ברוצמן ועד כה הם הוציאו יחד 4 דיסקים. הצמד הזה מביא אינספור עשורים של ניסיון בחוד החנית של אימפרוביזציה מהירה של מחשבה ושל נשמה לירית עמוקה. יחד הם מנגנים בלוז ישן-חדש למורכבות, רעש ותוהו ובוהו, וממשיכים להגדיר מחדש אפשרויות חדשות למוזיקה מאולתרת.

ב-23.7 לאחר החוויה הבלתי נשכחת שהיתה שנה שעברה בביקורו של וויליאם פרקר כאשר כתב וניצח על הרכב ישראלי, ברוצמן ינהיג ביגבנד דומה בו ישתתפו טובי המאלתרים בארץ - אסיף צחר, אלברט בגר, גל עצור, רעות רגב, טל אברהם, ברהמי מיכאלי, נדב מייזל, שי חזן, חגי פרשטמן, עופר ביימל. זהו מפגש מרגש למוזיקאים המקומיים, אשר המוזיקה של ברוצמן מהווה עבורם אבן דרך והשראה בדרכם המוזיקלית. זאת תהיה הזדמנות חד פעמית לשמוע בניצוחו של ברוצמן מוזיקה מהרפרטאור של ה-"Chicago Tentet", הביגבנד של ברוצמן שהיה קיים עד 2012 ובין השאר ניגנו בו קן ואנדרמארק, מאטס גוסטפסון, ג'ב בישופ, ג'ו מקפי, פרד לונברג-הולם, קנט קסלר, מייקל זראנג ופול נילסן-לאב.

כל מי שמחפש חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת ממוזיקה חיה חייב להגיע לשני ערבים האלה של מוזיקה ללא גבולות!

בהפקת המופע שותפים -"אוריס מדיה" ו-"לבונטין 7" במסגרת פסטיבל לבונטין

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter