גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://showtickets.kartisim.co.il
הופעות מוזיקה

אילנית ופסנתר - מופע אקוסטי קרוב

ארכיון תאריך: 19 נובמבר 2020 - 22 יולי 2021

משך: שעה וחצי

אילנית ופסנתר
מופע אקוסטי קרוב
מלכת הזמר העברי, הזמרת אילנית, במופע קלאסיקות אקוסטי ואינטימי "אילנית ופסנתר", בליווי הפסנתרן והמפיק המוזיקאלי רוני וייס, שמלווה את אילנית למעלה מארבעה עשורים.  המופע כולל את להיטיה הגדולים מכל הזמנים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית וסיפורים מהקריירה המפוארת.
 
אילנית, שכמו יין טוב משתבחת עם השנים, הוציאה עד היום מאות שירים, למעלה מ-30 אלבומים, ואלבומי אוסף, רבים מהם אלבומי זהב, והופיעה בהצלחה רבה ברחבי העולם על הבמות הגדולות ביותר, בפסטיבלים, באירוויזיון (הראשונה שייצגה אותנו), וזכתה בשנות ה-70 בתואר "זמרת השנה" לא פחות מ-7 פעמים ברצף, שיא שלא נשבר עד עצם היום הזה.
 
קולה של אילנית, שהחלה את דרכה כחלק מהצמד המצליח "אילן ואילנית", לפני שפנתה לקריירת סולו הפך לקול המזוהה ביותר עם המוזיקה הישראלית והישראליות בכלל, בזכות עשרות להיטים וקלסיקות על זמניות – שיר של יום חולין, נחמה, שיר על נחלים, בללייקה, אי שם, כבר אחרי חצות, לכל אדם כוכב, בשנה הבאה, ללכת שבי אחרייך, חופשי ומאושר, אל הדרך, ושוב אתכם, אהבתה של תרזה דימון ועוד רבים. במהלך השנים הקליטה גם בצרפתית ופורטוגזית, וכן הקליטה מספר אלבומים של שירים לילדים.
 
 
 
 
 
 
 

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter